Jak i w każdej innej dziedzinie technologii, także w e-commerce pojawiają się nowe technologie oraz rozwiązania, co jest związane z rozwojem branży IT. Dlatego e-commerce bezustannie się zmienia i dobrze monitorować sytuację, aby wiedzieć, na jakie obszary warto postawić, aby być na bieżąco. Przeczytaj i dowiedz się, jakie pojawiły trendy w automatyzacji marketingu 2024.
Jak zmieni się marketing automation w 2024 roku?
Trendy w automatyzacji marketingu na rok 2024 obejmują kilka kluczowych obszarów, które wskazują na rosnące znaczenie nowoczesnych technologii – zwłaszcza sztucznej inteligencji – i personalizacji działań. Oto, jakie kierunki będą zauważalne w tym roku:
- rozwój narzędzi na bazie sztucznej inteligencji – gwałtowny rozwój SI będzie odczuwalny w e-commerce, dlatego będzie pojawiać się coraz więcej opartych na niej narzędzi;
- automatyzacja procesów marketingowych – dzięki rosnącej popularności marketingu cyfrowego i potrzebie efektywności, automatyzacja marketingu w 2024 będzie obejmować coraz to nowsze obszary e-commerce;
- wykorzystanie sztucznej inteligencjido kreacji treści i obsługi klienta. Ponadto narzędzia no code i prosty dostęp do sztucznej inteligencji umożliwiają zespołom podniesienie wydajności, jakości i tempa realizowanych zadań;
- personalizacja i spersonalizowane treści – personalizacja działań marketingowych, zwłaszcza w kontekście content marketingu skierowanego do konkretnej grupy odbiorców, staje się kluczowym trendem, który pozwala pozyskać lojalność klientów;
- social commerce i live commerce – będą zdobywać coraz większą popularność, co świadczy o rosnącej roli interakcji z klientami poprzez platformy społecznościowe.
Korzyści, jakie da firmom automatyzacja marketingu 2024, obejmują zoptymalizowanie operacji, a co za tym idzie – redukcję kosztów. Nie bez znaczenia jest także poprawa jakości usług, przekładająca się na zadowolenie klientów. Automatyzacja procesów marketingowych pozwala na skuteczniejsze zarządzanie kampaniami, monitorowanie wyników i dostosowywanie strategii na podstawie analizy danych. W efekcie automatyzacja marketingu pozwala firmom osiągać lepsze wyniki, angażować klientów na wyższym poziomie i przekształcić potencjalnych nabywców w lojalnych klientów.
Jak zapewnić sobie wydajną, nowoczesną automatyzację?
Dzięki odpowiedniej technologii zadania marketingowe podlegają częściowej lub całkowitej automatyzacji, pozwalając pracownikom skupić się na bardziej wartościowych zadaniach. Jest to kluczowe w dobie rosnącej konkurencji i oczekiwań klientów. Jednak należy mieć to tego odpowiedni CRM – taki, jak edrone.
Dlaczego? Ponieważ system ten mocno stawia na automatyzację marketingu. Pozwala zarówno na wysyłanie spersonalizowanych wiadomości e-mail, jak również tworzenie całych kampanii marketingowych w social mediach. Brzmi to ciekawie? Więcej dowiesz na stronie https://edrone.me/pl/platforma/automatyzacja-marketingu.
Nowoczesny CRM edrone (https://edrone.me/pl/platforma/system-crm) pozwala na rozwinięcie biznesu zgodnie z najnowszymi trendami. Dzięki niemu jesteś zawsze na czasie. Nie musisz obawiać się przy tym, że nie dasz rady użyć go w swoim sklepie. Możliwa jest integracja edrone z każdą platformą. Odwiedź stronę https://edrone.me/pl/integracje i przekonaj się o tym już dzisiaj!